חדש, 106 עמודים של חוברת לימוד לאזרחות ספרדית

מכון סרוונטס הוציא לפני כשלושה חודשים חוברת בספרדית עם כל החומר הנדרש כדי לעבור בהצלחה את המבחן לקבלת האזרחות הספרדית.

החוברת היא התשובה לכל הדילמות של אנשים רבים לגבי יכולתם לעבור את המבחן. היא מכילה את כל השאלות של הבמחנים שנערכו לפי המתכונת החדשה (בשימוש מאוקטובר 2015). החוברת יכולה לשמש את המעוניין לבדו או כבסיס לקורס הכנה למבחן הידע, חוקה ותרבות אותו אני מעביר אונליין. החוברת בנויה בצורה מאוד ידידותית למשתמש בצורה כזו שכל אדם ולא משנה מה מקצועו או עניינו יוכלו לקרוא, ללמוד ולעבור את המבחן.

עד כה עלות החוברת ותוספות כקורס שבועי היה 175 ש"ח. הצעה זו עדיין בתוקף למי שמעוניין בתוואי של קורס אך החל מהיום החוברת בשלמותה תעלה רק 65 ש"ח.

כל המעוניינים יכולים לשלם ישירות בלינק הבא (דרך השירות הבטוח של פייפאל), והחוברת תגיע אליכם בדוא"ל.

מה ניתן למצוא בחוברת?

ארבעה פרקים המקיפים את כל הידע שיש ללמוד כדי להיות מוכנים למבחן, והם:

1) ממשלה, חקיקה והשתתפות האזרח במודל הדמוקרטי

2) ארגון טריטוריאלי של ספרד. גאוגרפיה פיזית ומדינית

3) תרבות והיסטוריה של ספרד

4) החברה הספרדית

בסוף החוברת ישנן שאלות ותשובות לבחון את רמת הידע הנרכש. השאלות הן בשפה הספרדית ומדמות את השאלות מהמבחן.

לשאלות בעברית, אנא כתבו לי ואשלח אליכם 100 שאלות ותשובות ללא תוספת תשלום.

בהצלחה!

להמשך לחץ על כריכת החוברת:

כריכה

9 תגובות על חדש, 106 עמודים של חוברת לימוד לאזרחות ספרדית

  1. מאת סער:

    מאגר 300 השאלות הפתורות (שמתוכן נבחרות 25 שאלות בכל בחינה אמיתית), מפורסם מראש ע"י מכון סרוונטס. לכן: (1) מדוע ללמוד את החומר שלא בקונטקסט של השאלות הפתורות? החומר בכללותו מכיל גם אייטמים שאין עליהם כלל שאלות, ואין תועלת בללמוד אותם לצורך הצלחה בבחינה. (2) הבחינה היא בספרדית, מדוע ללמוד את השאלות הפתורות בכל שפה אחרת שלא תהיה בבחינה, ולהמציא מונחים בעברית לחלק מהביורוקרטיה הספרדית לצורך התרגום? יותר קל ללמוד את השאלה הפתורה ישירות בספרדית, בפרט שממילא הנבחן צריך לעבוד גם בבחינת דלה, ששם רמת הספרדית שהוא מפגין ממילא צריכה להיות גבוהה אף יותר.

    • מאת S.I. Cohen:

      שלום סער,
      תודה על השאלות וההערות. אני שמח שהעלת אותן שכן הן מאוד רלוונטיות לקוראים של הבלוג הזה ולאלו אשר מעוניינים בחוברת.
      1 – החוברת של סרוונטס מכילה חומר אשר מכין את האזרח המיועד לחיים כספרדי. זהו חומר חובה של ידע כללי. בארצנו מלמדים במקומות רבים את רשימת ראשי הממשלה והנשיאים, דבר שאין בו צורך כספרדי בספרד אך בישראל ישנם רבים הרואים בכך חלק רלוונטי בהיות ישראלי. הספרדים מחשיבים ידע היסטורי, תרבותי וגיאוגרפי כרלוונטי ואני מסכים עימם. לכן גם בחוברת המתורגמת עם תוספות יש חומר שאין עליו בהכרח שאלות ישירות. מי שמעוניין ללמוד רק את השאלות, מוזמן לעשות כך שכן, יש את מאגר שאלות סרוונטס כפי שציינת ועוד מאגרים רבים, בעברית ובספרדית וכך ניתן לקרוא את השאלות ולשנן את התשובה הנכונה. בתור מרצה באוניברסיטה, אני לא ממליץ על שיטה זו שכן האדם לא באמת לומד את החומר.
      2 – לגבי השפה. גם אני תהיתי לגבי הנושא הזה אך ניסיוני הראה לי חד משמעית, לימודים בעברית למי ששפת האם שלהם עברית, היא הכרחית. החוברת המוצעת כאן היא מיועדת בדיוק לאותם אנשים אשר מתקשים עם ג'רגון מסוים, בעיקר אוצר מילים הקשור בחוקה, היסטוריה, תרבות וכו'.
      לסיכום, אני מבין אותך, כל אדם עסוק אשר מטרתו היא לעבור את המבחן מוזמן להוריד את מאגר שאלות סרוונטס הפתורות ולשנן אותן בספרדית. אלו אשר מעוניינים בכל דרך לימוד אחרת (מקיפה עם גיבוי של שפת אם) מוזמנים להשתמש בחוברת. כך או כך, ישנו סיכוי טוב לעבור את הבחינה. זה מזכיר לי טיול שעשיתי פעם עם חבר קצין בצה"ל. מטרתו הייתה להגיע ליעד ולא משנה מה, מטרתי הייתה להנות מהדרך ליעד. שנינו הגענו לשם כעבור מספר ימים ושנינו מאוד נהננו מהטיול.
      עבדתי קשה על החוברת ואני משתדל ליידע בבלוג על הנושאים השונים. אני עושה זאת כדי להציע אופציות שונות לאנשים שונים בתקווה שכולנו נוכל להצליח להיות אזרחי ספרד וכשנביט לאחור נוכל לומר שנהננו.

  2. מאת David:

    שלום אני מעוניין בחוברת ובקורס איך עושים את זה

    סויסה דוד

    • מאת S.I. Cohen:

      דוד שלום רב,
      לגבי החוברת, אתה מוזמן ללחוץ על הלינק מעל לרכישה בטוחה בפייפאל. כמו-כן, החוברת ניתנת בחינם לכל תלמיד אשר מתחיל קורס אונליין להכנה למבחן. קיימות מספר אפשרויות לקורסים אשר מתאימות עצמן למבקשי אזרחות פוטנציאליים (עם רמות שפה ספרדית שונות ולו"ז שונה).
      בבקשה כתוב לי למייל הבא: sicohenmail@gmail.com
      תודה רבה ובהצלחה

  3. מאת ronitzecharyap:

    בוקר טובאני מנסה לקנות את הספר והחוברת אך לא מצליחה.אשמח אם תוכלו ליצור איתי קשר כדר שנבצע עסקה טלפונית.תודה מראשרוניתטל' : 0523914121

    נשלח ממכשיר הSamsung שלי

    • מאת S.I. Cohen:

      שלום,
      לצערי לא ניתן לבצע עסקה טלפונית. ברגע שאת לוחצת על הלינק (בתמונה או במלל "הלינק הבא") תועברי ישירות לאתר התשלום הבטוח פייפאל. שם תוכלי לבצע את הרכישה ללא בעייה והחוברת תגיע אליך מעט לאחר מכן.
      בבקשה, לכל בעיה, אנא כתבי לי ל- sicohenmail@gmail.com
      תודה ויום נפלא

  4. מאת ronitzecharyap:

    שלום רב. רכשתי את הספר ברשת סטימצקי ורציתי לדעת איך אוכל לרכוש את החוברת לימוד לאזרחות ספרדית (אני לא מצליחה דרך הpay pal).אשמח לקבל תשובתכם . זו הודעה שניה.רוניתטל' 0523914121

    נשלח ממכשיר הSamsung שלי

כתיבת תגובה

